loading...
ایثار
محمد حضرتی بازدید : 21 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام و درود بر رهبر كبير انقلاب و بنيان گذار حمهوري اسلامي ايران امام خميني و درود بر ملت شهيد پرور ايران و مردم فردوس، سلام بر پدر و مادر عزيزم. اميدوارم كه حالتان خوب باشد و از اينكه فرزندتان به جبهه مي رود ناراحت نباشيد، دلم مي خواهد خوشحال باشيد و ناراحت نشويد چون ما براي اسلام و قرآن مي جنگيم و اگر شهيد هم شديم جايمان بهشت است و اين دنيا قابل ندارد و نبايد هميشه به فكر هواهاي نفساني خود باشيم بلكه بايد كمي هم به آخرت خود بينديشيم زيرا زندگي از آنجا شروع مي شود، پس چه بهتر كه از دنيا دست خالي نرويم و در اين امتحاني كه خداوند از ما مي كند قبول شويم و انشاالله صدام را سرنگون مي كنيم.

اين صدام كافر هم بايد بداند كه ما تا آخرين قطره خون خود خواهيم جنگيد و از اين اسلام دفاع خواهيم كرد و تمام مستكبرين جهان را نابود خواهيم كرد و اسلام را در سراسر جهان گسترش خواهيم داد و من چند وصيتي دارم كه برايتان مي نويسم:

1- از پدر و مادرم و خواهرانم و برادرانم مي خواهم كه اگر منشهيد شدم و به آرزويم رسيدم برايم گريه نكنيد و خوشحال باشند زيرا اگر گريه كنيد منافقين خوشحال خواهند شد.

2- از تمام خواهران و برادران فردوسي مي خواهم كه امام را تنها نگذارند و دعا كنند كه طول عمر امام تا ظهور حضرت مهدي (عج) ادامه داشته باشد. براي رزمندگان هم دعا كنيد كه به پيروزي برسند هر چند پيروزي نزديك است و انشاالله صدام سرنگون است.

3- از پدرم مي خواهم كه مرا كنار قبر ديگر شهيدان به خاك بسپارند.

4- از برادرم سيد حسن مي خواهم كه اگر شهيد شدم درشب جمعه دعاي كميل بخوانند و برايم دعا كنند تا گناهانم آمرزيده شود.

5- دلم مي خواهد در تشييع جنازه ام كسي برايم گريه نكند تا اين منافقين بفهمند و با (شهادت) و كشته شدن نوجواني 15 ساله، بخود بيايند و به راه اسلام برگردند.

6- تنها خواهشي كه از شما مردم فردوس دارم اين است كه براي رزمندگان جبهه دعا كنيد تا پيروز شوند.

7- از تمام مردم حزب الله فردوس مي خواهم كه رابط خود را با سپاه و بسيج قطع نكنند و داوطلبانه به جبهه بروند و سنگرهاي شهيدان را پر كنند.

ديگر عرضي ندارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,018