loading...
ایثار
محمد حضرتی بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوست دارم تشنه لب باشم به هنگام شهادت       جرعه اي نو
شم زدست ساقي كوثر بميرم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و با سلام بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) و نایب بر حقش امام خميني(رض) و با درود فراوان به روان پاك شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و سلام بر آنانكه با مناجات خويش جبهه هاي نور عليه ظلمت را عطر آگين نموده اند.

برادران؛ امروز جنگ است و مهمترين مسئله اي كه براي دولت و ملت ما مطرح مي باشد همين مسئله جنگ تحميلي است، جنگي كه آمريكاي جنايتكار بوسيله نوكرش صدام بر ملت مظلوم ايران تحميل كرد و بر ماست كه بطور تمام عيار از كشور و مكتبمان كه همانا اسلام است دفاع كنيم و بر هر فرد مسلمان واجب است كه اگر قدرت جنگيدن را دارد به صحنه پيكار برود و اگر قدرت جنگيدن را هم ندارد از پشت جبهه رزمندگان را با مال خود ياري كند.

من از خداي منان مي خواهم كه مرا در آن راهي را كه انتخاب كرده ام استوار و مقاوم بدارد. خدايا چه كارهايي كه نكرده ام كه مورد پسند تو قرار نگرفته و چه كارهايي كه نكرده ام كا از روي نا آگاهي بوده است. خدايا باقلبي سياه و پر از گناه به تو پناه مي برم.

«هل من ناصر ينصرني» را سر مي دهم و «يا غياث المستغيثين» اگر در اين زمان خميني را براي حمايت جامعه نمي فرستادي هم اكنون ما در چه وضعيتي قرار داشتيم، به جاي اينكه در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول نبرد با دشمنان قسم خورده انقلاب باشيم غرق در فساد و فحشا مي بوديم و مسجدهامان را سينما قرار مي داديم و مانند حيواني كه فقط معيشتش غذا و شهوت است هستي خود را فجيع ترين فيلم هاي سينمايي مي دانستيم.

خدايا من هزار بار تو را شكر مي كنم و از اينكه مرا با فرستادن رهبري براي هدايت اين جامعه از درياي فساد بيرون آوردي و مانند فرزندي كه دست مادرش را مي گيرد و به راه مستقيم هدايت مي كند هدايت كردي.

خدايا كور كن آن چشماني كه اين مسائل را مي بينند بميران قلبهايي كه به اين عجايب پي مي برند اما هميشه مي گويند انقلاب براي ما چه كرده است.

بياييد اي سيه دلان بجاي اين حرف هاي بيهوده قدري به اين انقلاب فكر بكنيد و به جنگ فكر كنيد و اين سئوال را براي خود مطرح كنيد كه به چه جرمي ابر قدرتها بر ما شوريده اند.

به مظلومان لبنان و ملل جهان فكر كنيد كه استعمارگران و چپاولگران چگونه آنان را زير چكمه هاي خود قرار داده اند و اموال و ذخاير كشورشان را غارت مي كنند.

بياييد قدري هم به بنيان گذاران شهیدان اين انقلاب همچون نواب صفوي ها، بهشتي ها، رجائي ها فكر كنيد بياييد و زندگی نامه اين عزيزان را بخوانيد تا متوجه شويد هدفشان چه بوده است. هدف نواب صفوي چه بوده است كه به دار آويخته شد.

آنان به اين اميد بودند كه تو اي جوان در اين زمان ادامه دهنده راه آنها باشي نه بر اينكه سوغاتي ها يي كه اين جنايتكاران و ابرقدرتها. براستي كه انها ابر قدرت نيستند بلكه ابر بدبخت هستند چون خودشان بدبخت شده اند ما را هم مي خواهند بدبخت كنند، افتخار كني و با پیروی کورکورانه از فجایعی که در دنیای مادی غرب و استکبار وجود دارد، آينده خود و ملت را بر هم زده و تباه کنی.

آيا هيچ فكر كرده اي كه هدف آن ها با اين طرح هاي جنايتكارانه طرح نسل براندازي مي باشد، مگر جنايتكاران و خود فروشان غرب و شرق را مشاهده نمي كنيد كه در آفريقا چه فاجعه اي ببار آورده اند و فاجعه شان اين است كه اموال سياه پوستان را غارت كنند. حتي غذاي آنها را هم از دستشان بگيرند و با اين كار روزي يا هر سالي چند ميليون انسان سياه پوست را از بين ببرند، آيا نسل براندازي نيست؟

آری برادرم؛ اين هم يكي از طرح هاي ابر قدرت هاست. من به عنوان يك رزمنده كوچك به شما توصيه مي كنم اي برادر بپرهيز از استعمال داروهاي اعتیادآور و خانمان سوز، چرا  ما به اسم خودمان را شيعه دوازده امامي و مسلمان قلمداد مي كنيم ولي در اصل محرومان را از خط رسم بيگانگان بگيريم.

اي انسان كدام پيشواي تو و پيغمبر تو گفته است مواد مخدر مصرف کنید آيا رسولمان و فرشتگان ما گفته اند كه مواد مخدر را استعمال كنيد و با آن نسل آينده را محتاج به جنايتكاران كنيد يا اينكه گفته اند از عطريات استفاده كنيد. اي برادران مسئول كميته هاي انقلاب، سپاه پاسداران و ارگان هاي نظامي نگذاريد كه جوانان معصوم به دام فساد و اعتیاد بيفتند و تدريجا به كام مرگ كشانده شوند.

اي امت حزب الله میدان های نبرد حق علیه باطل را فراموش نكنيد زيرا كه اي برادر و خواهر جنگ ما بين اسلام و كفر است. برادرم لحظه اي تفكر كن آيا خداوند تو را آفريده است كه همانطور نسبت به خودت و نسبت به اسلام كه در خطر است و به ناموس بي تفاوت باشي.

آيا فكر كردي كه اگر تو و امثال تو به جبهه ها نروند چه خواهد شد. اگر ما به جبهه نرويم در مرحله اول به فرض متجاوزين ايران را گرفتند و هر چه توانستند غارت كردند و خون مردم را ريختند و انقلاب هم كه با خون شهيدان بدست آورده ايم تدريجا به ديكتاتوري و استعمار تبديل شد، چقدر به خون شهدا خيانت كرديم؟

آيا اي انسان وقتي كه مردي از تو سئوال نخواهد شد كه تو انقلاب كردي صحنه جنگ در بين شما بود اسلام و كفر مشخص بود به چه دليلي توانستي مستقل بماني و خود را به قوانين آئين بخش اسلام آشنا كني آن وقت چه جواب خواهيم داشت.

آری آن روز است كه ديگر نه راه برگشتن داري و نه راه رستگاري، پس بياييد اي برادران به اميد اين نباشيم كه وقتي كربلا را فتح كردند آن وقت خواهيم رفت. چه خوب است كه انسان با مشقت و با ستيز با دشمنان اسلام، به كربلا برسد. چه شيرين است كه اگر در اين راه هم شهيد شديم فرزند زهرا(مهدي عج) سر او را بر زانوهايش بگذارد و ملائكه هم از او تجليل كنند.

اي كساني كه به اسم خود را عضوی از حزب الله قلمداد مي كنيد ولي در اصل ريشه حزب الله را قطع مي كنيد، بياييد و در ميدان عمل حزب الهي باشيد، اي كساني كه به اسم خود را حزب الله در ذهن مردم جلوه مي دهيد و از سوختن هم نوعان خود بهره مي گيريد. بخدا قسم فردا در برابر خون شهدا و همنوعان خود مسئوليد.

اي برادراني كه واقعا در خطر بودن اسلام را درك كرده ايد، آخرت را درك كرده ايد، بياييد همانند حبيب بن مظاهر ها، اوسجه ها، محاسن خودمان را به حنايي آغشته كنيم كه رنگ آن تا ابد جاودانه باشد و در آخرت هم در پيش امامان و حضرت زهرا(س) روسفيد باشيم.

اما چند كلمه براي برادران همسنگرم در واحد تخريب:

از شما مي خواهم كه اخوت خود را در بين همديگر بيشتر كنيد و وقت خود را صرف خواندن قرآن خواندن و ديگر كتب نماييد. من از تك تك شما تقاضاي حلاليت مي كنم، من در اين مدتي كه در جبهه بودم نتوانسته ام آنطور كه بايد خودسازی کنم ولي از شما مي خواهم كه با انوار و رهنمودهای الهی در خودسازی خود بکوشید. یا حسين(ع) دوست داشتم با ديگر برادران واحد تخريب تو را زيارت كنم و در صحن و سرايت عزادراي كنم ولي صلاحديد معبودم در اين بود كه مرا به سوي خويش فرا خواند.

و اما چند كلمه اي با پدر و مادر ارجمندم:

مي دانم كه شما براي من زحمات زياد كشيده ايد ولي اين را هم بايد قبول كنيد كه اكنون اسلام در خطر است و هم اكنون كه من بر طبق وظيفه ام عمل مي كنم باعث شده است كه از شما دور بمانم زيرا كه به امام حسين(ع) اقتدا كرده ام و پشت سر كسي نماز عشق مي خوانم كه صحنه كربلايي ديگر در ايران بوجود آورد و چگونه زيستن و چگونه پيكار كردن را به ما آموخت و اين را هم بدانيد تا جبهه هست «سیدجواد پروانه جلیلی» هست و اگر در اين راهي كه انتخاب كرده ام شهيد شدم به آرزوي ديرينه خود رسيده ام و اگر هم شهید نشدم باز هم راه امام حسين(ع) كه همانا راهي بسوي رستگاري است را پیموده ام.

اما مادرم و اي مادران كه؛

فرزندان شما در جبهه ها حضور دارند، به ياد آوريد آن زماني كه فرزندان شما در بستر هاي خواب بودند و شما تمام شب را بيدار مي مانديد و از آنها مواظبت مي كرديد. من فكر مي كنم كه امروز عكس اين مسئله در جامعه وجود دارد. هم اكنون اي مادران فداكار شما آسوده و راحت بخوابيد كه فرزندان غيور شما در صحنه پيكار با دشمنان اسلام مي جنگند و قهرمانانه به پيش مي تازند تا براي شما كربلا را فتح كنند و به متجاوزين و ايادي شرق و غرب درسي بياموزند كه برايشان فراموش ناشدني باشد.

ما به آن کوردلانی که ايراني ها را وحشي مي خوانند، اما خودشان وحشي صفتانه به مملكت ما هجوم مي آورند و ملت ما را به خاك و خون مي كشند نشان خواهيم داد كه ما وحشي نيستيم و همواره وحشي ها را از اين كشور اسلامي كه همانا سزمين اسلام است بيرون خواهيم راند.

از خداوند متعال توفيق خدمت به مسلمين را خواستارم.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته.

تقديم به پدر و مادر ارجمندم.

«سيد جواد پروانه جليلي»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,020